Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Doktorant
Jesteś tu: Doktorant > Polski > Aktualności

Tradycyjny herb i nowe logo SGH

2019-01-02 dpir kategoria: informacja 

​Nową księgę znaku SGH, którą wdrażamy od początku 2019 roku, zaprojektowało studio KOTBURY kierowane przez Andrzeja Budka i Jacka Eberta. Autorzy pracy oparli się na fundamencie tradycji, ale z uwzględnieniem współczesnych trendów w projektowaniu graficznym i wymagań różnorodnych analogowych i cyfrowych nośników, na których znaki SGH będą stosowane. Największą nowością w księdze jest wprowadzenie rozróżnienia – wzorem wielu uczelni zagranicznych – na tradycyjny herb (ze statkiem handlowym zamkniętym w okręgu) oraz używane w codziennej komunikacji logo oparte na skrócie „SGH” wraz z wariantami, m.in. z pełną nazwą uczelni, również w języku angielskim.

 
zmiana_znakow2.jpeg


 
Projektanci, przygotowując się do nowego opracowania znaków SGH, poszukiwali rdzenia tożsamości wizualnej i komunikacyjnej uczelni. Uniwersalny okazał się skrót nazwy uczelni – jej najbardziej rozpoznawalny znak. Herb SGH (ze statkiem handlowym) będzie używany w wyjątkowych, prestiżowych sytuacjach, natomiast uproszczone nowoczesne logo oparte na skrócie nazwy stanie się podstawą codziennej komunikacji.

 
Wymiana wizytówek, papierów firmowych i pozostałych druków będzie odbywała się sukcesywnie, wraz z wyczerpywaniem dotychczasowych nakładów. Wdrożenie nowej identyfikacji potrwa kilka miesięcy, podczas których będą przekazywane do stosowania kolejne elementy tożsamości wizualnej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

plakat3.png


Archiwum